Jika Berminat, sila hubungi kami. Pelbagai free gift menanti anda! jangan tunggu lagi..

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Borang Pertanyaan:

Nama
Email Address:
Lokasi Anda
No. telefon untuk dihubungi
Pertanyaan

Posted by akmalapip - - 2 comments

ni bestfren pakcik ted...name dia Marshall Eriksen aka Marsmellow (name geli2 dia)..... (pss.. sory, air yang dia ppg tu kne sensored sbb korg tau la air ape kan...."dont drink and xbayar"...ahaks)... ok berbalik pada cte tadi..dia ni seorang lawyer (wah...) cita2 nak jadi lawyer dalam alam sekitar (pencinta alam sekitar rupenye)... tup2 keje ngan company yang merosakkan alam sekitar.... dia dengan pakcik ted ni dah lama knal....dlu2 mase kolej dorang rumate ...sampai la sekarang dorang dok satu rumah sampai pakcik marshall ni kawen..... nak tau dia kawen ngan sape? sambung bace....



haaaa...ni la bini pakcik marshall.....tgk2 kan dorang same2 pgg gelas.....sehati sejiwang la tu......ni makcik Lily Aldrin ..dia pon dah lame kenal dengan pakcik ted ngan pakcik marshall (dari kolej lg) ... 10 thn woo kapel ngan pakcik marshall...baru kawin...dia ni mmg shoppaholic aka hantu shoping...pantang tgk barang...nak membeli je... 15 credit card dia sume over limit.... keje jadi cekgu tadika....cmne nak ngaja budak2 jimat cermat ni..."haihss" ....orite..sambung lagi nanti...

2 Responses so far.

  1. Atin says:

    ohh...knape saye rase mcm prangai saye jer...shopaholic...hehehee
    tp sy xteruk mcm dye kan?sbb sy xde kad kredit...hikhik..nnti awk ade kad kredit, sy abeskan kad kredit awk okey???

  2. akmalapip says:

    huhu..oh no..xpakai kad kedit la cmni..beli cash je..huhu