Jika Berminat, sila hubungi kami. Pelbagai free gift menanti anda! jangan tunggu lagi..

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Borang Pertanyaan:

Nama
Email Address:
Lokasi Anda
No. telefon untuk dihubungi
Pertanyaan

Posted by akmalapip - - 0 comments

pagi2 yang bute.....

tgh syok2 tdow tibe2 mate aku terbukak....tak tahu knape...rase lain macam je malam ni...nak kate sejuk pon tidak..nak kate panas pon tidak...aku try la lelapkan mata balik....tp semakin aku pejam semakin x leh lelap....so terpaksela aku buat aktiviti golek2 atas tilam supaya dapat lena...tp x boleh jgak...tibe2 aku tedengar sumthing kat bawah....semacam je bunyinye.....bunyi tu meleret2....pergh...aku dah goyang2 dah...tapi x sangat la..sbb tgh mamai.....so aku pon pelan2 keluar bilik....melangkah satu persatu menuruni anak tangga....bunyi yang aku dengar tu makin sayup2 je....fuh..peloh2 gak pagi2 bute ni....aku dah sampai ke ruang tamu...mencari punca bunyi tersebut....lar....rupenye bunyi jam dinding umah aku....bateri dah low..so bunyi mcm xmakan jela...aku tgk jam pkul 3 pg...tros teringat ade bola..inter vs barca...so layan bola la aku jawabnye...heheh kesudahannya..barca kalah dengan inter 1-3...

p/s: motif cter ni nak bgtau je result bola malam td..hehehe...