Jika Berminat, sila hubungi kami. Pelbagai free gift menanti anda! jangan tunggu lagi..

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Borang Pertanyaan:

Nama
Email Address:
Lokasi Anda
No. telefon untuk dihubungi
Pertanyaan

Posted by akmalapip - - 5 comments

Hye...Ape kaba semua..tetiba aku rase aku nak buat blog...hehehe (Sbb slalu tgk blog org laen kot).. actually aku agak kurang pandai pasal bende2 ni...but since we are in millenium century (wah..) so aku rase why not i give a try pasal blog ni.....

So...sokongan anda2 sume amat dihargai....oleh itu aku sertakan serangkap pantun...

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak bru blajar buat blog...
oleh itu rajin2 la melawat saya punya blog....

sekian...berjumpa di lain rancangan.... =)



5 Responses so far.

  1. Atin says:

    saye sokong kamoo...nice first entry..

  2. akmalapip says:

    hehe yeke..terima kasihhh...sokongan pertama...

  3. Atin says:

    same2..saling sokong menyokong..

  4. akmalapip says:

    hehe betul.....saye stuju...huhu